fbpx

האם באמת כל עסק צריך לבנות אתר אינטרנט?

כן בהחלט! כל עסק, קטן או גדול זקוק לאתר אינטרנט. הסיבה לכך היא פשוטה, עסקים קיימים על מנת למכור שרות או מוצר כלשהו. לעשות כסף! אתר אינטרנט עסקי או תדמיתי, הוא האמצעי הטוב ביותר לוויסות תזרימי מידע ותהליכים עסקיים בעולם המקוון, ובכדי להציג ולקדם את העסק שלך.

כשיש לך אתר, אתה עסק מקוון אמיתי !

  • הוא יעזור לך בהגדלת בסיס הלקוחות הקיים.
  • לבנות אינטראקציה עם לקוחות, עם פרטנרים בתחום ועם הצוות שלך.
  • לספק תקשורת טובה ואפקטיבית עם הלקוחות.
  • לספק ללקוחות את האפשרות לרכוש מוצרים ושירותים בעזרת מערכות תשלום אלקטרוניות.
  • ליידע לקוחות על פעילויות החברה ומגוון השירותים הניתנים.
  • ובכדי למשוך לקוחות חדשים על ידי פרסום מקוון (באמצעות תוכן או ממומן).

הרבה בעלי עסקים קטנים שואלים אותי, "מדוע לא אסתפק פשוט בפלטפורמה של מדיה חברתית כדי לקדם את העסק?" בהחלט שאלה לגיטימית, והתשובה לכך בהמשך!

האם יש לי צורך באתר אינטרנט? צ'ק ליסט

כדי לעזור לכם בסוגיה זאת, הכנתי לכם צ'ק ליסט שיעזור לכם להחליט, האם יש לכם צורך באתר אינטרנט ובאיזו דחיפות.

לחצו כאן לעבור אל הצ'ק ליסט

מדוע כל עסק צריך לבנות אתר אינטרנט ולא להסתפק בדף עסקי של אתר מדיה חברתית.

כאשר אתה בונה את העסק שלך בדף עסקי של מדיה חברתית, אתה מתחייב לתנאים שלהם ושוכר שטח אצל עסק אחר. אתרי מדיה חברתית הם עסק לכל דבר והאינטרסים שלהם בדיוק כמו שלך, לצמוח ולהרוויח כסף.

בטח שמת לב לשינוים הרבים שחברות אלה מבצעות, אם זה בעיצוב הדף, מאפיינים, הגדרות הדף, שינוי אלגוריתמים או תנאי החברה. ולך נשאר רק להכיל ולהסכים, מפני שהעסק שלך נבנה על פלטפורמה זאת.

ובמקרה של קריסת מערכות, בעיות טכניות או פשוט פשיטת רגל?

  • חשוב להבין. השימוש במדיות החברתיות אינו באמת חינם ואתה אינך הבעלים!
  • החשיפה שלך לקהל היעד שלך נתונה לרצונם, ואם לא תפרסם לאחר זמן מה באופן ממומן, היא תרד.
  • התוכן ואנשי הקשר שלך אומנם שייכים לך, אך אתה משתף אותם בכל דבר שאתה עושה- המידע נשאר אצלם.
  • הם מודעים לכל תנועה שאתה או אחד מהעוקבים שלך עושה וכך מייעלים בעיקר את העסק שלהם.
  • בכדי לעשות אינטרקציה עם העסק שלך ולראות את הפרופיל שלך, הלקוח חייב להירשם לפלטפורמה זאת.
  • מדיות חברתיות יכולות ליפול וכך גם העסק שלך איתם. (ראה גוגל פלוס).

מדיות חברתיות כבודם במקומם מונח ובהחלט חשוב להשתמש גם בהן כערוצי שיווק, וכחלק מהתשתית השיווקית של העסק.

איך נכון להשתמש במדיות החברתיות, בכדי לתמוך באתר שלך, אסביר בהמשך.

להלן כמה סיבות למה כל עסק צריך אתר, ומדוע הוא חייב להיות הערוץ המקוון השיווקי המרכזי של העסק.

  • אתה הבעלים הבלעדי של האתר ויש לך שליטה מלאה בכול נושא ותחום. תוכל לעצב אותו בדיוק כפי שתרצה ולשנות כשצריך. הנתונים שנצברים באתר, כגון הרשמה של לקוחות בטופס כלשהו הם שלך בלבד. אם תרצה להוסיף מאפיין או תוסף כלשהו שיועיל לקהל לקוחותיך, תוכל לעשות זאת בכל עת. תוכל להוסיף המלצות של לקוחות מרוצים כרצונך ולא תהייה חשוף לביקורות זדוניות. אני חושב שהבנת את הרעיון. אתה הבוס!
  • אתר אינטרנט בונה אמון ואמינות בקרב מתעניינים. לקוחותיך הפוטנציאלים ברובם המוחלט יפנו לאתר העסק שלך כצעד ראשון לפני רכישה. הם מצפים להיחשף לתוכן רלוונטי, עדכני ואיכותי אודות העסק שלך והמוצר או השירות שהם זקוקים לו. הוספת בלוג לאתרך יכול להגדיל מאוד את התנועה לאתר, לדרג אותך טוב יותר במנועי החיפוש ומשפר את זהות העסק כמותג מומחה. כמו כן, רוב האנשים חושבים שעסק שאין לו אתר, הוא לא עסק שאפשר לבטוח בו.
  • קידום העסק שלך בגוגל, מבחינה אורגנית וממומנת הרבה יותר יעילה כשיש לך אתר. תוכל להגיש תוכן מועיל ואיכותי ללקוחותיך ובעזרת מילות וביטויי מפתח נכונים, גוגל יעלה אותך בדירוג האורגני. כשיש לך אתר תוכל לצרף אותו לגוגל לעסקים וכך תגדיל עוד יותר את החשיפה האורגנית. גם בקידום ממומן בגוגל, אתר אינטרנט הוא אלמנט קריטי. את המודעה שלך תצטרך לקשר למוצר או שירות כלשהו ולנתב אותו לחנות המקוונת או דף הנחיתה שנמצא באתרך.
  • כשיש לך אתר, הזמנת שירותים ומכירת מוצרים קלה במיוחד ויכולה להתבצע בכל זמן נתון. העסק שלך נגיש תמיד לרשות לקוחות ולקוחות פוטנציאליים.
  • אתר העסק הוא דרך נוספת לבדל אותך ממתחריך. אתר העסק שלך יכול לשמש ככלי מיתוג חזק דרכו תוכל לתת את הקול הייחודי של העסק שלך ולבלוט כמומחה בתחומך.

אתר העסק הוא ליבת הכור של כל הערוצים השיווקיים, אך הוא זקוק לתמיכה נוספת.
כאן המקום לשלב בין האתר שלך לבין המדיות החברתיות.

האתר משמש אותך לאינטראקציה, אך בעיקר למטרת מכירה, לעומת המדיה החברתית המשמשת לאינטראקציה, למיתוג העסק ולמיתוג אישי.

האתר שווה ערך לחנות או משרד בעולם האמתי. לקוח שיגיע אליו יתעמק ויחקור את העסק שלך.

המדיה החברתית היא מעין מסיבה גדולה אשר בה הקהל מחפש להיפגש ולנהל שיחה והחלפת דעות.
זאת ההזדמנות שלך ליצור קשר אישי ולהציג את עצמך בפני לקוחות פוטנציאלים. כך תוכל להובילם להיכנס לאתר הבית שלך ואולי אף לבצע רכישה.

האם יש לי צורך באתר אינטרנט? צ'ק ליסט

כדי לעזור לכם בסוגיה זאת, הכנתי לכם צ'ק ליסט שיעזור לכם להחליט, האם יש לכם צורך באתר אינטרנט ובאיזו דחיפות.

לחצו כאן לעבור אל הצ'ק ליסט

מסקנה: כל עסק צריך אתר כמרכז התשתית השיווקית שלו . בעלי עסקים קטנים ישכילו לעשות עם יבנו כמה ערוצים שיווקיים נוספים מסביב לאתר העסק, כגון מדיה חברתית אחת לפחות, דפי נחיתה, מערכת דיוור אלקטרוני ועוד ערוצים המתאימים לעסק.

אם אהבת את התוכן שקראת אני מציע לך להירשם לרשימת התפוצות שלי. בכל פעם שאכתוב מאמר חדש אשלח קישור לתיבת הדוא"ל שלך.

עוד מאמרים שאולי יעניינו אותך:

דילוג לתוכן